viernes, 9 de diciembre de 2011

TREBALLANT PER PROJECTES

Us vaig a explicar la nostra nova forma de treballar en Coneixement del Medi. L'anomenem "treballar per Projectes".

Ara ja no seguim el llibre, ni estem tota l'estona escoltant les explicacions de Mari Carmen, sinó que la senyo ens planteja unes preguntes que cal contestar buscant en pàgines web que ella ens diu. És una mica com investigar.

Amb aquest mètode estem aprenent a utilitzar les TIC, a buscar informació a la web i a treballar en grup. Aprofundim més en els temes i ens fa esforçar-nos més i aprendre més i millor.

A mi m'agrada molt treballar així, perquè estic aprenent molt sobre molts temes sobre els que abans no sabia gairebé res, encara que requereix molt més esforç per la meva part i he de dedicar molt de temps, sobretot els caps de setmana.

1 comentario:

  1. Yago, enhorabona!!! que bé que ho has explicat, m'encanta que tingues les idees tan clares i sobretot que consideres que ens hem d'esforçat per aprendre, i sobre tot que estem fent-lo d'una manera diferent perquè val la pena.

    ResponderEliminar