domingo, 4 de marzo de 2012

Projecte "La reproducció"

En el projecte de "La reproducció" el que més m'ha agradat ha sigut el meu grup. Hem treballat a gust, repartint-nos tots la mateixa quantitat de treball. Només hem tingut una discussió i l'hem solucionat fàcilment parlant. Ens hem portat amb maduresa, perquè hem treballat el tema sense "rialletes".

 El més nou d'aquest projecte ha sigut el "Full d'aprenentatge", on posàvem el que havíem fet cada un cada dia. Això m'ha servit per adonar-me compte de la feina que havia fet cada dia i si havia aprofitat el temps.
També ha sigut nou el torn de preguntes. M'ha semblat molt útil per resoldre dubtes i aprendre més.

 Algunes de les coses sobre les quals no sabia res al principi són la menstruació i l'ejaculació.

3 comentarios:

  1. Enhorabona Yago, crec que heu aprendre molt en aquest projecte. Ânim i continua així, val la pena.

    ResponderEliminar
  2. Me ha gustado mucho como has explicado este post, sobretodo como has expresado lo de nuestro equipo de Medi.
    Y también quería decir-te que me gusta mucho tu forma de redactar, espero que sigas así, esto te dará muchas posibilidades.

    Andrea S.

    ResponderEliminar
  3. Molt bona reflexió del teu treball i del grup.
    Felicitats per intentar treure tot el profit a aprendre a partir de projectes. Continua així, em sembla que els hi ensenyaré als meus alumnes de 6è :)
    A veure que en pensen.

    ResponderEliminar